Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

Фарміраванне асноў фінансавай пісьменнасці ў дзяцей дашкольнага ўзросту

Дата: 9 июля 2021 в 15:22
121 просмотр

Фінансавая асвета і выхаванне дзяцей дашкольнага ўзросту - гэта новы напрамак у дашкольнай педагогіцы, так як фінансавая пісьменнасць зяўляецца глабальнай сацыяльнай праблемай, неаддзельнай ад дзіцяці з самых ранніх гадоў яго жыцця.

Дзеці, так ці інакш, рана ўключаюцца ў эканамічнае жыццё сямі: сутыкаюцца з шматлікай рэкламай, грашыма, ходзяць з бацькамі ў краму, авалодваючы, такім чынам, першасныя эканамічныя веды, пакуль яшчэ на пачатковым узроўні.

Пісьменнасць у сферы фінансаў, гэтак жа як і любая іншая, прымаецца чалавекам на працягу працяглага перыяду часу на аснове прынцыпу «ад простага да складанага», у працэсе шматразовага паўтарэння і замацавання, накіраванага на практычнае прымяненне ведаў і навыкаў.

Выхаванцы Яслі-сада аграгарадка Квасоўка даведаліся, што такое бюджэт, даходы, расходы, элементарныя паняцці эканоміі, праз гульню-квэст “Што? Дзе? Пачым?”, дзе трэба было прайсці пяць станцый: “Фінансавы буралом”. Дэвіз якой “Заработай розумам” (пытанні на замацаванне раней вывучанага матэрыялу) і за кожны правільны адказ атрымаць 1 рубель.

Станцыя - «Прафесіі» (выберы і навучысь), дзе рабятам прапаноўвалася выбраць адну з прафесій і кожнае дзіця па выбары вырабіла прадукт, які яны стваралі па гэтым напрамку.

А далей, на станцыі “Банк” (выгадна ўкладзі) заробленыя грошы клалі ў банк, каб праз нейкі час атрымаць невялікі прыбытак. Так напрыклад, калі пакласці грошы на 1 хвіліну, прыбытак будзе на 1 рубель.

Выпрабаваць сябе на поспех, згуляць у латарэю на станцыі “Шчаслівы выпадак” і змясціцца на станцыю «Бюджэт», самую цікавую для дзяцей, дзе заробленыя за сваю працу грошы, спатрэбілася разлічыць бюджэт і патраціць іх з розумам.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.